Handleds operation


7:45 imorse opererade jag min hand. Allt gick bra och när bedövningen släppte senare under dagen fick jag jätte ont så det har varit en lugn dag för min del.  De 5 stygnen ska sitta i två veckor sedan hoppas jag att det blir jobb igen.



När Ida kom hem var hon pyssel sugen, härligt att ha så mycket fina papper.



Efter middagen blev det dans som fredagmys. Det blev en massa hopp och bus. Men dom somnade gott sedan de små godingarna.


Ja så var vi i tidningen ännu en gång. I onsdags ringde dom från GT och gjorde ett repotage om hur man lyckas med ett barnkalas, och idag kom det i tidningen. Rätt kul faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0