Dop av kusin Jaymie


Lite lunch innan dopet han vi med efter vi kört direkt från dansen till Borås. Det var min kusin som skulle döpas. Jag och Daniel hade äran att bli faddrar. Jag bar fram henne och Daniel läste en text väldigt fint.  Efteråt samlades vi i församlingshemmet för lunch mycket trevligt. Vi var så mätta nät vi åkte hemåt. Ida hon ålkte med mormor hem för att sova över.


Här kommer Jaymie med alla sina faddrar

Lilla söta Lovisa


Hon sov mest hela tiden ända tills vattnet kom på huvuvet.

Sötaste tjejerna


Då var det dax

Morgan tar hand om tjejerna


Kusin träff

Vi fick super god lunch och sedan bjöds det på massor av olika bakverk, tårtor, pannacotta m.m


Hennes fina tårtor Jaymie Nina Judit är henne namn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0