Så det kan gå


Idag fick jag ännu en gång bevis på att Klara inte visar att hon e sjuk eller klagar.. I några dagar har Klara inte hunnit till toaletten.

Många turer om att gå i tid att kissa har Klara fått höra. Inatt fick jag nog och tog ett rör med kiss och la i kylen. Imorse på våran lediga dag satt vi i bilen 7:15 på väg till närakuten. När det var våran tur att träffa doktorn fick jag se provsvaret efter analys. Ingen rolig syn... Mycket kraftig UVI. Mest ledsen blev jag över att det var mycket blod i urinen. Stackarns min tåliga tjej. För ont det måste detta ha gjort..

Men efter 6 ml medicin, 1 timmes sömn så var våran Klara tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0