En riktigt mysig dag med mina godingar.



Klara i sina nya hörlurar som hon kan ha i bilen en  present från farmor, hon är så glad för dem.

Idag har vi varit lediga vi träffade farfar på en lekplats i kungsbacka sedan blev vi bjudna på Storgatan 1. Där båda barnen åt jättebra.


Vi skojar lite också när vi äter.



Sedan bar det av det mitt jobb där det var det årliga jordgubbs kalaset. Ni kan tro det var många gubbar när det var inhandlat gubbar till 150 personer. Det bjöds också på maränger, glass och grädde.

Vi träffade även denna gubbe det är Martin, Bodils storasyster Ernas man, han är med och bygger om på mitt jobb där det ska bli en helt ny IVA del.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0