En helt galet ovanlig dag.


Dagen började med kusinmys och högläsning, morbror Anders läste bok för alla barnen. Sedan begav vi oss mot Östra.


Lite lek innan gipset skulle av.



En lite nervös Ida men lillasyster Klara peppade och pussade Ida under hela ta bort gipset stunden. Som tog tid men gick super bra.


Här är armen igen lite svag, blek och konstig. Några tårar blev det men tanken på att vi skulle till bad palatset gjorde allt bättre.


Framme men lyckan blev kortvarig


Denna skylt mötte oss i entrén. Så inget bad idag så då fick Ida önska något då blev det lunch på Mc Donalds.


Tidigare på dagen hade min telefon ringt det var från Sthlm och Expressen som ville prata med mig om min ögonoperation som dom hadde GOOGLAT på och hittat på min gamla blogg. Så jag gav svar på lite frågor och sedan när vi var på MC D så ringde en fotograf och ville komma och fota mig för artiklen. Så imorgon kommer JAG var med i EXPRESSEN över hela Sverige. Så spring och köp...

Så detta har vi hunit med i dag också. Men detta va inte allt vi var ju bjudna på middag i Gråbo också hos kusin Roger och Veronica.


Lukas och Ida lekte hela tiden dom hade så roligt ihop.

Så hemma hos familjen Larsson blev det mycket bus, lek vi hade en super eftermiddag.

Ida med sin nya ficklampa den hon fick som present efter dessa 4 veckor med gips hon har varit så duktig och inte gnällt alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0