Sista dagen som 4-åring


Idag när jag körde hem från jobbet så pratade jag med Daniel som hade försovit sig så han skulle fixa iordning tjejerna men jag skulle få köra dom där jag kom hem.

Vi möttes i dörren jag gick in och möttes av Ida som var jätteledsen.. Pappa glömde ge mig frukost på sängen sa hon jag fick förklarat för henne att det var en dag kvar då blev hon glad igen. Inte lätt när man längtar efter att fylla år.

Men nu är frukost brickan förberedd, paketen inslagna och våran lilla 4 åring sover gott i väntan på den stora 5 års dagen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0