Jag ska jobba hela helgen Ida ska på olika äventyr.

Jag hämtade tjejerna lite tidigare idag så vi kom iväg till Frillesås och Julia med familj där Ida ska sova över inatt.. Redan innan jag gick därifrån kallade Ida, Julias mamma för mamma. Man kan säga att den tjejern trivs där. Det skulle mysas och äta en massa gott.

Jag och Klara åkte hem och hade fredagsmys med pappa.  Imorgon åker dom och hämtar Ida medans jag sover, och kör vidare till stugan där Ida ska sova imorgon. Kul för henne att det händer lite olika saker nu när det är lite bökigt med armen.


Denna härliga bilden på Klara fick vi från dagis idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0