Jobb helg

Idag blev jag tillfrågad att jobba extra igen. Vet inte vad som hänt med IVA personalen men sjuka är dom.  Men Daniel har sedan länge bestämta att gå på After Work med kompisar så jag fick ringa mormor och fråga som tur var kunde hon.

Så barnen är lämnade där och har fredagsmys och imorgon tar hon dom till dansen innan dom kommer hem så Daniel får sovmorgon kan säja att han var väldigt nöjd.

Det bästa av allt är att äntligen är kameran på lagning så nu hoppas jag att det går på garantin och att den snart är hemma igen. Det är så tråkigt utan kamera.


Ett par söta fötter är vad jag har att bjuda på idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0