Rolig söndag



Se på mig vad stor jag är


Lite morgon pyssel iväntan på mormor ska hämta oss. Daniel skulle till skällinge så vi tog en tur med mormor. Först till JYSK och köpte nya lakan till Ida som nu är en STOR tjej.



Sedan bjöds det på glass i STORA lass Klara som helst vill ha lite kläder på sig blev lite frusen efter glassen.


Tjejerna ser lite fundersamma ut kommer biljetterna ut ur den??


Klara och mormor hämtade ut sina tågbiljetter dom ska ha när dom åker till Stockholm i september när vi andra ät utomlands. Se priset på Klaras biljett 5 kronor det e billigt det.


Sedan var det ju det att jag ska jobba inatt och vila är ett måste så jag fick ner barnen i källaren mutade med lite godis och satte på en film så fick jag sovit/vilat en timma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0