Jobb helg och mys helg


Ifredags efter dagis blev det lite svalkande bad då det var super varmt. Sedan grillade vi och hade fredgs mys. Efter vi nattat barnen åkte jag till jobbet. När jag kom hem på lördag morgon åkte Daniel och barnen till Jytatorp.
Barnen skulle vara där över helgen då Daniel skulle hjälpa till hos Håkan, Charlott och på kvällen träffa kompisar.

 
Ikväll fick vi hem två tjejer som har badat, badat, lekt och  myst med farmor och farfar. En toppen helg har dom haft. Ida ville bara åka tillbaka hela kvällen hon ville inte vara hemma. Nu har jag jobbat hela helgen och Daniel har även i eftermiddag varit i Skällinge.

Blir inte så bra kort men här är Klara ute och springer i ösregnet. Galen panna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0