Vilken usel dag

Lördag morgon  på jobbet märker jag att jag har ont i halsen igen. Får bekräfftat halsfluss igen inget kul alls.
 Åker hem och sover.

Medans jag sover är resten av familjen på baletten och har det bra. Restan av dagen består sedan av massa kul. Ida är på barnkalas, vi tar fram utemöbler, sätter upp studsmattan och har det bra i solen.

Klockan 17 vänder allt.. Ida börjar kräkas, stopp i vårat avlopp igen sedan går det i ett Ida mår inte alls bra, framåt 21 tiden börjar Klara också att kräkas. Vi har fortfarande stopp i avloppet, ingen bra kombination med att inte kunna spola med två sjuka barn och just det jag är sjuk också. Men så vid 23 tiden lyckas Daniel med att lösa stoppet.

Hur kan en dag som var så bra bli så riktigt usel. Så idag blir det att tvätta mycket och ta hand om mig själv. Tjejerna har druckit nu på morgonen och verkar få behålla det. Tack och lov-.

Men simskola, Jonnas prinsess kalas får vi hoppa över idag.. Ida är väldigt  ledsen för detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0